Este

 2010.05.26. 22:00

Roli blogja:

 

Drága barátnőm imádja ha dokumentálok :D Én is szeretem :)

Szóval itt vagyok hogy elmondjam milyen nap volt ez :)

Előző bejegyzésem után lementünk a konyhába, és sütöttünk krumplit :D
Ami azt illeti ő sütött én meg útba voltam :$

Mikor megkajáltunk, kicsit elfoglaltuk a szülők üresen hagyott szobáját és TV-zgettünk összebújva :) Fejét a vállamra hajtotta kezével a derekamat ölelte át másik kezével pedig annak a kezemnek kézfejét símogatta amelyikkel én a vállát öleltem át.
Mesét néztünk :D

Kicsit később kikapcsoltuk a TV-t és csak feküdtünk és halkan beszélgettünk :)
Beszélgettünk a jövőről, hogy mikor lesznek az ilyen napok mint a mai mindennaposak...
Én kicsit lelombozódtam a témától és azt mondtam hogy "Így hogy sikerült megutáltatnom magam a családoddal, így a nyár végéig kell várnunk..."
Lelombozódtam... Ő viszont arcomra tette a kezét és halk bizalmas hangon súgta nekem: "Én várok rád te majom ne búsúlj :)" Érezni lehetett már a hangjából is hogy mennyire szeret :) Istenem de szeretem ezt a lányt!
Kicsit feküdtünk csendesen, én a hasát símogattam ő a hajam :D
Aztán felült megcsókolt engem és megfogta a kezem, majd így szólt: "Gyere menjünk fel cicc :P" Nem kellett kétszer mondania, felkeltem és kézenfogva mentünk ki a szobaajton át az előtéren :) Ő ment elöttem és fogta kezemet :) Tulajdonképpen vezetett engem merre menjek :D

Kiérve az előtérből elindultunk fel a lépcsőn, ő ment elöttem én mögötte... a dereka volt velem szemmagasságban :D 1ik kezemet úgymond húzta maga után a másikkal az utolsó 2-3 lépcsőfokon elkezdtem megsímogatni a combját és a fenekét, melyre úgy reagált hogy felérve szembefordult és kacér hangon türelemre intett: "Türelem te kis majom mindjárt ott vagyunk :P" Én megcsókoltam hosszan ő a kezével megfogta a fejemet majd a nyakam köré kulcsolta karjait utána... Én megfogtam a combjait hátul és felemeltem őt így tulajdonképpen karjaimban ült :) Elkezdtem vinni a szobaajtó felé melyen kicsit nehézkesen jutottunk be mert ajkaink nem szakadtak el egymástól :D

Bennt a szobában letettem őt az ágyra ekkor kicsit abbahagytuk a csókolózást hisz be kellett csuknom és zárnom az ajtót :) Mikor vissza mentem hozzá ő felállt az ágyról megcsókolt és mosolyogva elkezdte levenni rólam a pólót, mire én megintcsak elkezdem csókolni közben a fehér halálfejes felsőjén át a hasát és a melleit símogatom... Kezem lecsúszik a derekára és elkezdem felfele húzni a felsőjét, és hagyta hogy levegyem :) Melltartója fekete volt... Megmarkoltam a bal mellét majd félrehúztam róla a melltartót hogy ott csókolhassam kicsit... míg ezt tettem ő kicsatolta a Melltartóját és én levettem róla... Bal mellét csókoltam míg a jobbat símogattam... ő mosolygott :) de még hogy :) Melléről elindult a szám felfele a nyakáig ahol kis csókolás után a szájára tértem vissza és úgy csókolózás közbe fektettem le az ágyra... Fekete farmernadrágja valami nagyon hamar le lett róla szedve , nadrággal eggyütt a zokniai is... Fekete tangája volt piros szívecskével... Viszont felkellt és ő fektetett le engem az ágyra és úgy ahogy volt rámfeküdt, nyakamat csókolgatva, és gyengéden harapdálva azt :)
Csókjai elindultak a nyakamtól lefelé...

Na itt abbahagyom ezt a témát :) Innentől inkább cenzúra ;)

Mikor már mind2-en megvoltunk összebújva feküdtünk az ágyban... Majd megkérdeztem:
"Ne menjünk fürdeni angyalom? :)"  Igent mondott így lementünk fürdeni.. a kád nem túl nagy de 2-en úgy ahogy elfértünk :) Mondjuk élvezte hogy engem fröcsköl :D És nagyon édesen nevetgélt :) Fürdés után eszünkbejutott, hogy ő nem hozot semmilyen pizsomát... Adtam neki 1 bő pólót, szerencsére bugyit hozott magával... 1 ilyen rózsaszin franciát :D

Fürdés után fel mentünk... az egész nap bekapcsolva hagyott gépre ránéztünk láttuk hogy egyikünkre se írtak rá... :)

Az alvás elött ki akart menni az erkélyre, ki is mentünk csak hát bugyiban kicsit fázott szegény :) A pólóm se meleg nagyon :D De a romantika kedvéért az erkélyen is csókolóztunk :)

Mikor jöttünk be apám lehívott és jött ő is velem... (ekkor már hazaértek míg mi erkélyeztünk) Éskötekedett hogy a routert vigyem le mer szakadozik a net... meg korlátoza a netet... A barátnőm ezt zokon vette és az emeleten sírni kezdett... Átkaroltam elkezdtem símogatni a haját és beszéltem hozzá: "Ne aggodj amíg nem fogja fel nem jó a net addig itt hagyom nem kapja vissza... a korlátozásból meg semmi nem lessz :)"
Erre eltörölte a könnyeit és megkérdezte zokogó hangon: "Biztos?" Mondtam: "Igen" És adtam 1 puszit a homlokára majd magamhoz öleltem... És még 1 csókot is kaptam :)

Mikor ki akartam kapcsolni a gépet megkért, csináljak még 1 bejegyzést erről a napról :)

Most éppen itt fekszik az ágyon, bár a monitort nemlátja de rám mosolyog és figyel :D
Küldött nekem 1 puszit :)

Nade készen van a mai napunk mennénk aludni :) Holnap korán kell kelnie ;)

Még elolvassa mit csináltam és alszunk :)
Tetszett neki :) Kaptam csókot is :P
Na már húzza a karom hogy aludni kell! :D

Jóéjt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketehajuemockaesmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr742034154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása