Fájdalom amit okozok...

 2010.05.26. 18:29

Roli blog:

 Van 1 lány ki számomra mindennél fontosabb... Nemsokára nagykorú lesz de jelenleg el van tiltva tőlem... Ebből sok feszültség adódik. Vannak viták igen hisz ritkán látjuk egymást. Viszont szerelmesek vagyunk mind2-en halálosan... A lány anyja eltiltotta tőlem a lányt minden ok nélkül... Ha kiderül hogy találkozunk néha viszi az anyja Csehországba! :(

Nyáron a barátnőm apja segítségével kivitelezhettük volna a huzamosabb együttlétet, de már az apja is tiltja tőlem :(

Összevesztünk a barátnőmmel valamin amin nem volt érdemes... mikor felhívott hogy békülni akar apám vette fel a telefont és ez neki megalázó volt... Rám haragudott. Én ki voltam akadva hogy miért utál engem hisz nem tettem semmit... És ez egyre fokozódott... Az apja segíteni próbált nekem, de hiába... Mikor elment az apja jött a bátyja segíteni... Már teljesen ki voltam akadva... Mikor mesélte mit tervez csinálni a barátnőm és hogy nem lenne egyszerübb e kimondani hogy vége, teljesen összeomlottam idegileg. Szegény lánnyal úgy beszéltem ahogy nem kéne... Ő nem szólt mégcsak hozzám se. Aztán lejöttem msn-ről mert így is elég ideges voltam (amiatt amit tervezett). 1 percre rá Apám lehív hogy a borítót csináljam/szerkesszem meg neki laptopon mert itt fenn nem lehetett rendesen. Lekellett menni mert eleve apám gépe amiről msneztem... A telefonom ott lenn rejtett számról csörgettek. Apám mondta hogy majd akkor telefonozok meg netezek ha ezzel kész vagyok... oké megcsináltam és mentem MSN-re mert úgyééreztem lehiggadtam annyira hogy beszéljek. Nem volt MSN-en se ő se az apja se a bátyja... Csak a bátya hagyott üzenetet: "Kösz szépen bazdmeg!"

A barátnőm csörgetett rejtett számról mint később kiderült de mivel nem jöttem vissza azt hitte elhagytam és utálom...

Kaptam 1 SMS-t amiben búcsúzik tőlem és mondja szeret...
A blogján is búcsúzott... Véget akart vetni az életének hisz úgy gondolta utálom és elhagyom :(

Ekkor teljesen bediliztem... Mikor nem vette fel a telefont nem reagált... Úgy hittem meghalt és sírni kezdtem... sírtam üvöltöztem magamba beszéltem... Szidtam az égieket szidtam mindent. Végül sírva kiáltoztam hogy "ADJÁTOK VISSZA VEGYETEK EL TŐLEM BÁRMIT DE ŐT NE". Tehát komolyan úgy véltem hogy meghalt :(

Ám ekkor csörgött a telefon és Ő volt az! Nem volt jól egész karját vágta ollóval... nem sikerült neki megtennie.

Sírva kértem bocsánatot mindenér a telefonba, és Ő is halk megviselt hangon sajnálta amit tett... De nem ő tette... Én öltem meg majdnem!! :((

Mondtam neki hogy nem utálom soha 1 pillanatra se! Tudtára próbáltam adni mennyire szeretem de erre egyszerűen nincsenek szavak...

Hisz ő az a lány aki nélkül nem tudnék tovább élni, ki nélkül minden elvész...
Ő az ki életemnek értelmet ad! És soha többé nem hagyom magára... Soha többé 1 pillanatig se hagyom magára legyen bármilyen rossz idegi állapotom de ő az 1.!

Hisz nála csodálatosabb lány nincsen. Különleges lány Ő... Nagyon jó szíve van, megértő, megbízható, kedves és aranyos... Egyszerűen inkább meghalok mint nélküle éljek már!

Mivel majdnem megöltem szegényt :S az apja is tiltja már tőlem... a testvérei utálnak...

Amit nyárra terveztünk... füstbe ment mielött egyáltalán segítséget kérhettünk volna...Fáj hogy elrontottam az egyetlen esélyt hogy kicsit nyugodt lelkiismerettel töltsük 1ütt az időt... De várok rá bármennyit hiszen másnak már nem tudnám mondani hogy szeretem...

 

Amit a barátnőmnek mondanék most: Szeretni foglak örökké! Sajnálom!

Amit az apjának: Megértem a döntését de nem teheti ezt :(

Amit a testvéreinek: Sajnálom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketehajuemockaesmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr712033555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása