Búcsú reggel

 2010.05.27. 19:13

Roli blogja:

Reggel úgy ébredtünk ahogy aludtunk :)
Háttal feküdt nekem és szorosan hozám símult... feje az 1ik karomonon volt a másik karom meg a derekán. Lábaink is összefonódtak :)

Mikor az ébresztőm szólt átnyúltam felette és kinyomam a telefont, majd suttogó hangon mondtam neki: "Ébredj édesem nehogy elkéss nekem :)"
Nem akart felkellni és vissza nyihogta nekem édesen:: "Nem akajok felkejni! Itt akajok majadni veled örökre*-* "
Mondtam: "Akkor viszont nem engedlek haza édesem :P" Adtam neki egy csókot, majd a nyakát kezdtem el csókolgatni... Ő válaszképpen megkért hogy ne mert tényleg elkésünk, és felült az ágyban, vele énis :D

Ő felkel és szól: "Mindjárt jövök."
Kérdem: "Hova mész?"
Erre ő: "Rendberakom magam, várj meg! :D"

Visszafeküdtem és vártam :D 1 szál bugyiban jött vissza és kezében a kölcsön adott pólóm. A pólót letette az ágy végébe majd elkezdte a melltartóját, majd a felsőjét felhúzni... Ezalatt felültem. Ő odahajolt hozzám még felsőjét igazgatva megcsókolt és ezt mondta egy szelíd mosollyal: "Azt a nyakas dolgot még bepóróljuk drágám :P"

Mivel nem volt rajtam póló, csak melegítőnadrág, ezért a pólót mit kölcsönadtam neki és letett az ágy végébe, felhúztam. Ő is felöltözött de már rendesen... Negyed 5 lehetett... Ő elment sminkelni én meg csináltam valami szendvicset neki meg magamnak reggelire :D

Fura szendvics... olyat kapott amilyet szoktam neki vinni :D

Mikor megreggeliztünk én húztam zoknit és cipőt, és ő is teljesen felöltözött.

4:55-ös busszal ment be... Kikísértem a megállóba :) (Megbeszéltük hogy nem megyek be vele a kockázat miatt :) ) Míg a buszra vártunk többször is megcsókolgattam az én édesemet :P Mikor fordulni láttuk a buszt és közeledett felénk, Elkezdtünk csókolózni egészen addig míg a busz ajtajai ki nem nyíltak. Mikor ajkaink elváltak ő így búcsúzott felszállás közbe: "Szeretlek te majom, és viselkedj :P" "Szia cicc!"
Válaszom: "Én is szeretlek :) Már most hiányzol, vigyázz magadra!" Szia ....ám! (.... a neve de nem szeretek nevet írni a blogomba :D)
Mikor a busz indult még 1 csókot küldött nekem melyet viszonoztam :)

Visszaballagtam a házba és azon belül a szobámba majd ahogy voltam (persze cipő nélkül) Leheveredtem az ágyra... Elgondolkodtam, mikor lehetünk újra így együtt... És reméltem hogy minnél hamarabb!

A tegnapra gondolva feküdtem az ágyon míg vissza nem aludtam... a 6:40-es ébresztő (ez az ismétlődő ébresztőm) ébresztett fel... Sajnos minden újra a régi de Lélekben felfrissülhettem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://feketehajuemockaesmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr222036261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása