Vele(L)

 2010.05.26. 18:30

Nilla blog:

Édeském is blogot ír*-*
Jajj de nagyon szeretem:D
Olyan kis édeske:)
Vele kelek hajnalban és vele alszok el*-*(általában)

Ma vettem neki a kórházban valami tiramisú forró akármit:D
Az a legfinomabb és persze neki is ízlett:)
Ami nekem izlik az neki is:)
Mondjuk nem csak neki vettem hanem a Nikinek de szerinte szar és nem kellett neki,ezért odaadtam a nénimnek:D
Hát igen ... ő meg én tudjuk h mi a jó:)
És hát ... eldicsekedtem neki az én kis drágámról:)
Aki persze kompetenciát írt:S
Mondtam a néninek h ha jó kisfiú lesz akk kap inni ha rossz akk verést kapX'D
De ugyse bántom a majomkát(L)


Amugy most itt vagyok a kis majomnál:P
Ki tudja mi lesz késöbb:$ Hmm...
Az eggyütt alvás az tuti:$:$:$
Hmmm.............................................
De várom már:)


Csak az nem jó h 3:50 fele felkell kelnem, de vele könyebb lesz:D
Ha nem kelek fel akk majd kirúg az ágyból:)



 




 


 

 

 Ennyi mára mert szegény sírni fog h nem foglalkozok vele:)

A bejegyzés trackback címe:

https://feketehajuemockaesmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr562033558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása