Nyugalom

 2010.05.26. 18:32

Roli blog:

Nyugalom van... Itt ül mellettem... Itt ül mellettem és hozzám bújt :) Most nem szól egy szót se, lehunyta szemét... Símogatom hosszú fekete haját. Egy szót se szólunk ezekben a percekben... Hisz együtt vagyunk. Ez ritkán kivitelezhető a jelenlegi körülmények között...

El sem hiszem :) Itt van mellettem! Míg ezt írom ő csak figyel :) Figyeli gondolataimat amiket most nem szóban mondok el neki... Így figyeli ahogy kiadom gondolataim :) 

Nyugodtak vagyunk... Nem gondolunk arra így is mekora kockázatot vállaltunk.
Írom ezt a blogot hogy visszaolvashassam ha szükségem van rá :)

Megszólalt, halk nyugodt hangon és felnézett rám... Kérdezte tőlem komolyan ennyire szeretem e :)
Elmosolyodtam, megcsókoltam és szintén halkan a fülébe súgtam: "Még ennél is jobban :)"

Most sem hiszem el :) Itt alszik Ő! Itt alszik velem... Veszélyes ha kiderül... de kockáztatunk mert már fáj az idő mit egymás nékül kell töltenünk...

Kaptam tőle ilyen tiramisu italt :D Bár nem személyesen hanem 1 barátnője adta át... Akivel kimentem a busszal oda ahol lakik és a megállóba vártam. Felhívtam hogy itt vagyok és tud e jönni... És tudott :o sikerült :) A Hazáig szinte 1 pillanatra se engedtem el a kezét :D

Mesélt nekem a napjáról a kórházban:
Elmesélte hogy rosszul volt de nem ájult el mer kapott valamilyen B6 vitamint :D
Elég kemény munka az a gyakorlat azt már tudom :)

Mikor kiértünk a busszal hozzánk én még mindig csendes voltam... csendes és boldog... Hiszen ott volt, szemembe nézhetett újra és rám mosolygott. Mikor rám nézett látta rajtam a boldogságom... Ő is boldog volt. Pár pillanatig csöndben elvesztem a tekintetében, hisz olyan gyönyörűen és aranyosan mosolyog... Megsímogattam az arcát és mondtam neki hogy "Hiányoztál" majd megcsókoltam. Utána halkan válaszolt: "Te is"

Kicsi szomorúságot éreztem a hangjába. Ezután megfogta a kezem és elindultunk haza (Én otthonom felé). Míg sétáltunk nem beszéltünk sokat... Viszont mind2-en mosolyogtunk... Mikor megáltunk körülnézni az uttest mellett én előre hajoltam kicsit hogy körülnézzek ekkor szól nekem: "Roli!"
Odafordultam és abban a pillanatban megcsókolt :D Karjait nyakam köré fonta és hosszan csókolt :D 
Meglepődtem de örültem :) Ezután mondta nekem hogy nagyon szeret és szorosan hozzám bújt, szorosan megölelt :) Félt hogy mi lessz ha kiderül... nem akart hazamenni...
Megnyugtattam hogy nem kell félni, nemsokára senki nem állhat közénk és örökre veled leszek :) Kérdezte tőlem édes hangon: "Megígéred?"
Válaszoltam: "Megígérem" és megcsókoltam...

Már jobb kedve lett :D Kézenfogva sétáltunk és már felszabadultabb hangon a mai napról beszélgettünk... Ő a gyakorlatról én a kompetencia felmérésről :D

Mikor beértünk a házba csak öcsém volt otthon aki nem mondott semmit mer szobájába játszott a gépen...
Felmentünk és ugye látta honnan szoktam írni msn-en... Én meg megjegyeztem, hogy "sokat nevettem és sírtam ott... :) Meg igen imádom olvasni a blogodat :D"
Megkérdezte hogy van e nekem is... mondom 1 van éppen... azt elolvasta :)
Utána megkért hogy írjak egyet itt mert könnyebb így kiengedni a gondolataim...
És hát belekezdtem ennek az írásába :) Félkézzel kicsit lassan haladok :)
Bár ő nem unja... Figyeli a monitort de most fejét a vállamnak támasztotta és a derekamat öleli :) Én meg ugye a haját símogatom...

Béke van holnap hajnalban kell mennie de most béke van :) Olyan béke amire szükségünk volt... Itt alszik velem...

Na szerintem eleget lustultunk :D Éhesek vagyunk megyünk keresünk ennivalót :D:D
Kár hogy ez a nap is véget ér :( Sebaj Teljesült a kívánsága és végülis nyugodt pillanatokat között ez a blogírás is így vele... Nade a hátralévő nap a mienk :)

Csak azt sajnálom hogy holnaptól minden úgy lesz mint tegnap...

Na már unja szerintem mer 2 bekezdés óta mondom neki hogy most fejezem be :D

Ha jóétvágyat kívántál köszi :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketehajuemockaesmajom.blog.hu/api/trackback/id/tr252033561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása